LEWIATAN

Lewiatan Польська роздрібна мережа була створена в 1994 році як організація торговців , що здійснюють комерційну діяльність [7] . Спочатку це була неофіційна група покупки, але вже в 1995 році, члени вирішили створити акціонерну компанію під назвою асоціації торговців і виробників Lewiatan`94 SA [8] Його основною метою було конкурувати із зарубіжними мережами, які все більш і більш активно працювали на польському ринку. В принципі, ініціатори мережі ця боротьба була зроблена з використанням так званих. економія від масштабу і пов'язана з ними можливість отримання більш вигідних цін на покупку товарів від постачальників [7] . У 1996 році він почав створювати мережу франчайзингових магазинів і встановив канал зв'язку між заготівлею та оптової . Тоді ж було підписано першу угоду про спільне ведення торгівлі, логістики та закупівельної політики. Були сформовані в структурі оператора області. [8] Незабаром також розробили єдині стандарти, результат яких утворює єдину мережу продажів [9] . У квітні 2001 року Lewiatan Польська роздрібна мережа почала продавати свій власний бренд товарів. Серед власних продуктів бренду включають в себе, серед іншого бакалійні товари (наприклад .. соки, молоко або борошно) і хімічні продукти [8] . У 2011 році мережа Левіафан був частиною Eurocash Group, яка придбала права на бренд - менеджменту і на 9 з 16 регіональних компаній [10] . У тому ж році мережа зробила його через ребрендинг , що складається в зміні візуальної ідентифікації . На додаток до логотипу змінюється в залежності від зовнішнього вигляду магазинів та їх інтер'єр. Перші зміни були проведені в мережі магазинів в Плоцьку та Радомі Sochaczew [11] [12] . PSH Lewiatan Загальний оборот в 2014 році склав 8,55 млрд злотих [13] , а в 2015 році склав 9,3 млрд злотих [14] . У 2016 році бренд Левіафан належали десятки найбільших мереж на ринку комерційної в Польщі [15] .